آمار مدیریت بازاریابی الکترونیک و منافع و هزینه های وفاداری مشتری - فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

امروز توسعه تجارت الکترونیکی برای سهیم شدن مردم عزیز کشورمان از درآمدهای کلان جهانی حاصل از این سبک تجارت و نهایتا رشد در آمد ملی از ضروری ترین امور روزمر’ به شمار می رود. لذا این موضوع مرا بر آن داشت تا وبلاگی در پرشین بلاگ نیز برای این منظور راه اندازی نمایم تا باشد که به حول و قوه الهی قدمی کوچک در این راه برداشته باشیم . . عیسی نجفی فروردین سال 1387

مدیریت بازاریابی الکترونیک و منافع و هزینه های وفاداری مشتری
مدير وبلاگ : عیسی نجفی - ساعت ۱:٢۱ ‎ق.ظ روز پنجشنبه ۱٦ خرداد ۱۳۸٧
 

بازاریابی در سیر تکامل خود در مسیر گزار از بازاریابی سنتی به بازاریابی نوین الکترونیک  در مرحله ای قرار دارد که بازاریابان هوشمند  تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید در عرصه دنیای وب  نیستند؛ امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشددادن و سوق دادن مشتری تا حد بلوغ در نردبان وفاداری به سازمانهاست. امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند، آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان، وفادار هم هستند. در این پارادایم هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه مشتری به طوری است که مشتریان بیشتری را حفظ و مشتریان کمتری را از دست داده و به این ترتیب در بلند مدت منافعی حاصل می شود که در نتیجــه، سهم بازار و سودآوری شرکتها افزایش می یابد.


 
comment نظر خودتان را در رابطه با مطلب ، در همین قسمت وارد نمایید ()