آمار نقش ترویج فنون ، مهارتها و استراتژیهای نوین تجارت ، اقتصاد و بازرگانی برای ... - فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

امروز توسعه تجارت الکترونیکی برای سهیم شدن مردم عزیز کشورمان از درآمدهای کلان جهانی حاصل از این سبک تجارت و نهایتا رشد در آمد ملی از ضروری ترین امور روزمر’ به شمار می رود. لذا این موضوع مرا بر آن داشت تا وبلاگی در پرشین بلاگ نیز برای این منظور راه اندازی نمایم تا باشد که به حول و قوه الهی قدمی کوچک در این راه برداشته باشیم . . عیسی نجفی فروردین سال 1387

نقش ترویج فنون ، مهارتها و استراتژیهای نوین تجارت ، اقتصاد و بازرگانی برای ...
مدير وبلاگ : عیسی نجفی - ساعت ٤:٠٦ ‎ب.ظ روز جمعه ٢۱ خرداد ۱۳۸٩
 

نقش ترویج فنون ، مهارتها و استراتژیهای نوین تجارت ، اقتصاد و بازرگانی برای مردم کشورهای در حال توسعه برای سهیم شدن از منافع بازارهای در حال توسعه

کلید واژه ها : مهارت ، استراتژی ، تجارت ، بازرگانی ، اقتصاد ، منافع ، بازارهای در حال توسعه

 

در عصر حاضر در حالیکه  از یک سوء پیشرفت های بی حد و مرز دانش کسب و کار ، سرمایه گذاری ، تجارت و اقتصاد کشورهای در حال توسعه را در وضعیت رقابت تناتنگ برای پیشتازی در کسب حداکثر سود با یکدیگر  برای منتفع شدن از سهم بازارهای بالقوه و جدید نموده است . از انجا که تمامی موقعیت های حاضر برای این کشور با توسل به ابزار ، دانش و ترفندهای مختلف از جمله کاربرد فناوریهای نوین برای انجام تحقیقات و طراحی متدها و الگوهای مناسب و تدوین استراتژیهای نوین و ارزش آفرین مسیر گردیده است به نحویکه بدون نیاز به دسترسی به منبع و مرجع تقسیم بندی کشورها به گروه های چندگانه شامل مترقی ، در حال توسعه و عقب مانده  کشورها خود نیز به مقام و جایگاه و رتبه خود واقف می باشند . اما در آن سوء تجار و دول کشور های کشورهای در حال توسعه اندر خم کوچه های پرفراز و نشیب گذار از تجارت پیله وری به تجارت نوین گرفتارند و مردم این کشورها که قاعدتا تجار و سردمداران دولت نیز بخشی از جامعه هدف فوق می باشند هنوز در تصورات و تخیلات محاسبات سنتی و طرد شده از جانب دانش و تجربه نو محبوس می باشند. این شکاف بین دو دسته از کشورها ، فرصتهایی بالقوه ای را برای پیشروان کشورهای در حال توسعه برای کسب سهم بیشتری از منافع موجود ایجاد می نمایند که در این میان  علاوه بر عزم جدی سیاست مداران این کشورها برای بهره جستن از فرصت یاد شده ، ترویج فنون ، مهارتها و استراتژیهای نوین تجارت ، اقتصاد و بازرگانی برای مردم  این کشورها از اهمیت به سزایی  برای سهیم شدن از منافع بازارهای در حال توسعه در بر خواهد داشت . در این مقاله به بررسی بیشتر موضوع با جستن پاسخ به سوالات زیر خواهیم پرداخت .

الزامات برای ورود به بازارهای در حال توسعه

چه چیزهایی باید آموزش داده شود ؟

چرا باید آموزش ببینند؟

چه کسانی باید آموزش ببینند؟

چگونه آموزشها بر کسب و کار تاثیر می گذارد؟

.........

بعدا تکمیل خواهد شد

 

 

 


 
comment نظر خودتان را در رابطه با مطلب ، در همین قسمت وارد نمایید ()