آمار قابل توجه دانشجویان درس شیوه ارائه که موضوع ارائه خود را انتخاب نموده اند III - فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

امروز توسعه تجارت الکترونیکی برای سهیم شدن مردم عزیز کشورمان از درآمدهای کلان جهانی حاصل از این سبک تجارت و نهایتا رشد در آمد ملی از ضروری ترین امور روزمر’ به شمار می رود. لذا این موضوع مرا بر آن داشت تا وبلاگی در پرشین بلاگ نیز برای این منظور راه اندازی نمایم تا باشد که به حول و قوه الهی قدمی کوچک در این راه برداشته باشیم . . عیسی نجفی فروردین سال 1387

قابل توجه دانشجویان درس شیوه ارائه که موضوع ارائه خود را انتخاب نموده اند III
مدير وبلاگ : عیسی نجفی - ساعت ۱:٢٧ ‎ب.ظ روز جمعه ۱٦ فروردین ۱۳٩٢
 

دانشجویان محترم ضمن آرزوی موفقیت برای شما در آغاز به تحصیل در بهار 92 باید به اطلاع برسانیم که این نیمسال احتمالا در دانشگاه نیز همانند دانشگاه های دیگر دارای محدودیتی زمانی و فشردگی خواهد بود لذا توصیه میشود زحمت بکشید بعد از اتمام گام تهیه منابع ، گام تهیه طرح اولیه متن اصلی زودتر شروع و ان شاء ... تا اواسط هفته آتی یعنی روز سه شنبه 20 فروردین 92 به اتمام برسانید تا ان شاء ... گام بعدی  یعنی کسب اطلاعات در رابطه با موضوع  و سازماندهی اطلاعات را  همه با هم شروع نماییم و تا روز جمعه 23 فروردین به اتمام برسانیم . هم اکنون شما در این مرحله هستید

لطفا فعالیتهای انجام شده در این مرحله را در قسمت کامنت همین پست به همان نحویکه قبلا گفته شده است وارد کرده ( فقط یکبار) و بعد متن را در قسمت بادی ایمیلتان درج و برای ما ایمیل نمایند فقط در قسمت بادی یا قسمت متن یعنی فایل اتچ ننمایید اتچ ننمایید در هر موردی اگر ضرورت به اتچ نمودن فایل بود حتما اینجانب خودم تاکید خواهم نمود

فهرست فعالیتهای شما در این مرحله به شرح زیر خواهد بود.

  1. تعیین عناوین داخلی در سطوح مختلف تا رسیدن به ایده ساده
  2. تعیین توالی منطقی عناوین داخلی در هر سطح
  3. شماره گذاری عناوین داخلی

لطفا برای قالب ارائه کتبی ( مقاله ) از فرمت موجود در هشتمین یا نهمین یا دهمین کنفرانس بین المللی سالانه انجمن رمز ایران -  یا   هجدهمین کنفرانس ملی سالانه انجمن کامپیوتر ایران  یا اولین کنفرانس بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران استفاده نمایید


 
comment نظر خودتان را در رابطه با مطلب ، در همین قسمت وارد نمایید ()