آمار مدیریت کیفیت جامع Total Quality Management - TQM - فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

امروز توسعه تجارت الکترونیکی برای سهیم شدن مردم عزیز کشورمان از درآمدهای کلان جهانی حاصل از این سبک تجارت و نهایتا رشد در آمد ملی از ضروری ترین امور روزمر’ به شمار می رود. لذا این موضوع مرا بر آن داشت تا وبلاگی در پرشین بلاگ نیز برای این منظور راه اندازی نمایم تا باشد که به حول و قوه الهی قدمی کوچک در این راه برداشته باشیم . . عیسی نجفی فروردین سال 1387

مدیریت کیفیت جامع Total Quality Management - TQM
مدير وبلاگ : عیسی نجفی - ساعت ۱۱:۱٢ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ٧ خرداد ۱۳۸٧
 

فلسفه ای است عملیاتی که بر تعهد به جلب رضایت مشتری و بهبود مستمر کیفیت تاکید می ورزد.
این اهداف کیفیت بهتر و باثبات کالاها و خدمات – پاسخگویی سریع تر و با ثبات تر به نیازهای مشتریان – انعطاف بیشتر در تعدیل با نیازها و سلایق پویا ی مشتریان – هزینه کمتر از طریق بهبود کیفیت و حذف فعالیتهای فاقد ارزش افزوده می باشند.

Quality circles
چرخه های کیفیت : گروه های بهبود کیفیت که وظیفه شناسایی مشکلات را عهده دار بوده و طرحهای فرایند بهبود مشکلات را ارائه می منمایند.

اجزای اصلی مدیریت کیفیت جامع به شرح زیر می باشند
1- تمرکز شدید بر جلب رضایت مشتری
2-مشتری هم در داخل شرکت وجود دارد و هم در خارج
3- اندازه گیری دقیق متغیرهای اساسی در عملیات یک شرکت
4- بهبود مستمر کیفیت کالاها و خدمات
5- روابط کاری جدید که بر اعتماد و کار گروهی مبتنی است .


 
comment نظر خودتان را در رابطه با مطلب ، در همین قسمت وارد نمایید ()