آمار توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی - فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی - IT & E-commerce

امروز توسعه تجارت الکترونیکی برای سهیم شدن مردم عزیز کشورمان از درآمدهای کلان جهانی حاصل از این سبک تجارت و نهایتا رشد در آمد ملی از ضروری ترین امور روزمر’ به شمار می رود. لذا این موضوع مرا بر آن داشت تا وبلاگی در پرشین بلاگ نیز برای این منظور راه اندازی نمایم تا باشد که به حول و قوه الهی قدمی کوچک در این راه برداشته باشیم . . عیسی نجفی فروردین سال 1387

توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی
مدير وبلاگ : عیسی نجفی - ساعت ۱٠:٢٠ ‎ب.ظ روز جمعه ۱٠ خرداد ۱۳۸٧
 

مدیریت زنجیره تأمین عبارتست از ایجاد یک هماهنگی کارا و اثربخش  بین تمامی سازمان‌های موجود در زنجیره تامین کلا یا خدمات به ‌ منظور فراهم‌سازی محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان یا مصرف کنندگان نهایی. با پیدایش و نفوذ تجارت الکترونیک مفهوم جدیدی از ترکیب دو موضوع مدیریت کسب و کار الکترونیکی و مدیریت زنجیره تأمین با عنوان مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی متولد  یافته است.

ظهور فناوری اطلاعات فرصتهایی را برای شرکت‌ها و بنگاههای کسب و کار فراهم نمود که زنجیره تأمین خود را کارا تر نمایند. در حالیکه جنبه‌های عملیاتی مدیریت زنجیره تأمین همچنان در حال پژوهش و بررسی است، یکی از سئوالات بدون پاسخ در این حوزه این است که چگونه می‌توان در محیط نامعین زنجیره تأمین،‌ استراتژی مناسب توسعه داد.


 
comment نظر خودتان را در رابطه با مطلب ، در همین قسمت وارد نمایید ()